vineri, 15 iunie 2012

SIMON SI CARTILE


in citeva luni am invatat sa citesc intr-o alta limba decit cea materna .si o fac cu mare placere.in fiece saptamina,martea,imprumutam o carte de la biblioteca scolii pe care o returnam martea urmatoare,citita.la inceput ma ajutau parintii  si mi-o citeau, acum ma descurc singur , le spun si lor povestea apoi.:) in plus,mergem  la biblioteca din oras si citim  ,macar o data pe luna.acolo avem si o doamna care ne spune niste povesti foarte frumoase,o numim "doamna naratoare".
asa ca acum,daca imi insotesc parintii la librarie,anticariat sau chiar la supermarket,ma opresc si eu la carti.de copii,bineinteles.am inceput sa indragesc cartile cu benzi desenate si sa-mi cumpar cite una saptaminal.pe care o citesc in doua trei zile.in unele dimineti ,cind sint liber si nu ma duc la scoala,imi pun ochelarii pe nas si citesc citeva pagini,e un inceput de zi tare frumos!:)