duminică, 24 iunie 2012

SARBATOARE LA SCOALA



iata si postul in care incerc sa descriu   cum a decurs mult asteptata  serbare a scolii la noi,simbata.
ne-am adunat in curtea scolii,cu mic,cu mare,intii am tras o tura de alergaturi si sarituri cu colegii,drept care mi-am si zdrelit un genunchi(tata a adus de la masina repede un pansament) ,care treaba  mi-a cam diminuat din cheful de cintare,ca-mi cam venea sa pling de durere.:( am cintat in cor o serie de cintecele,directorul scolii ne-a acompaniat la chitara,dupa care am trecut la distractie...
au fost amenajate standuri de concursuri diverse (6) si de face painting la care am putut participa  pe baza tichetelor cumparate de parinti.la toate am cistigat cite ceva,o mica jucarie sau ceva dulce.lucrul asta se intimpla si chiar daca nu cistigam proba respectiva,in schimb .de departe,cele mai interesante premii au fost la standul coordonat de domnul director,roata norocului,unde cistigurile erau substantiale:bilete la acvariul  de la la rochelle,la gradina zoo din palmyre,la parcul puy du fou,la muzee ,la centre acvatice din regiune,mese la restaurant,concerte,etc.
in acest timp,profesorii si unii din parinti au pregatit prinzul:cartofi prajiti,cirnaciori fierti si la gratar,sandwich-uri,bauturi racoritoare.bineinteles ca au fost si diverse tarte sarate si dulci,prajituri,checuri,facute de parinti si aduse la scoala spre vinzare.
iar toti banii adunati din vinzarea de tichete,mincare si bauturi au fost in beneficiul scolii,asa adunindu-se sume de bani care pot ajuta in activitatile pe care le vom desfasura anul viitor,caci din anul acesta mai avem o saptamina si doua zile si-l  terminam  .
primul an a zburat,sa vina ceilalti si sa fie la fel de buni si frumosi si interesanti!:)